Bardzo dobrze urządzony, klimatyzowany i świetnie zlokalizowany.
Do dyspozycji miejsca parkingowe (strzeżone), trzy windy, na parterze recepcja.
Lokal składa się z trzech pomieszczeń biurowych: 18, 14 i 24 m4
oraz pomieszczeń socjalno sanitarnych: 18,66 m2.
Całkowite koszty eksploatacyjne (opłata administracyjna, dozór, ogrzewanie, zużycie energii elektrycznej itp) w obecnym czasie przy pracujących
4 osobach: to koszt przeciętny, nie przekraczający 1 900 zł. m/nie.
Oferowana cena to 582 000 zł. netto: do negocjacji.
UWAGA ! Dane w ofercie mogą odbiegać od stanu faktycznego, mają jedynie charakter informacyjny i oparte są na informacjach uzyskanych od klientów zgłaszających. Biuro nie odpowiada za niezgodność danych z rzeczywistością.
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Treść ma charakter informacyjny i zalecamy ich osobistą weryfikację. Kontaktując się z biurem Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych / Dz.U.Nr. 133 poz. 883/. Klientowi przysługuje prawo do wglądu do swoich danych osobowych i ich aktualizacji.