+ DODAJ
NIERUCHOMOŚĆ

O nas

Joy Properties to społeczność ekspertów, w której wiemy, co to znaczy cieszyć się życiem. Pomagamy sprzedać i kupić mieszkania, domy, apartamenty oraz działki, które dają dużo radości, bo mają w sobie to "coś". Może to być uroczy klimat, fajny design, piękny widok, świetlista przestrzeń, zadbany ogród czy słoneczny taras.

Cieszmy się z przestrzeni, w której spędzamy większość życia!

Będąc aktywnymi na rynku nieruchomości od ponad dekady, widzimy potrzebę wprowadzenia nowej jakości w kilku wymiarach. Zależy nam, aby zadowoleni klienci polecali nas innym, a dobrze zmotywowani agenci z radością i zaangażowaniem pomagali naszym klientom w poprawianiu swojego życiowego standardu.

Pozytywnej rewolucji na rynku agencji pośrednictwa dokonujemy w 5 kluczowych filarach :
 

Filary sukcesu

Pełen profesjonalizm
100%
SATYSFAKCJI
KLIENTA
I AGENTA
Ogólnopolska struktura współpracujących agentów
5x
WIĘKSZA
EKSPOZYCJA
TWOJEJ OFERTY
Brak placówek fizycznych
50%
BARDZIEJ
EFEKTYWNA
PRACA
AGENTÓW
I LEPIEJ
ZMOTYWOWANY
ZESPÓŁ
Efektywne wykorzystanie kanałów cyfrowych
2,3x
SZYBSZA
TRANSAKCJA
Regionalizacja
100%
LOKALNEJ
EKSPERTYZY
= LEPSZE
DORADZTWO

Pełen profesjonalizm – 100 proc. satysfakcji klienta i agenta

W Joy Properties najważniejsi są ludzie. Zrozumienie ich potrzeb oraz odpowiednie ich zaadresowanie na każdym etapie transakcji to klucz do sukcesu. Bez względu na to czy jest to nasz klient, agent, współpracownik, partner biznesowy czy klient konkurencyjnej agencji, wszyscy mają mieć poczucie 100 proc. satysfakcji z bycia częścią społeczności jaką jest Joy Properties. Satysfakcję mierzymy w sposób ciągły, zarówno poprzez rozmowę, jak i szybkie ankiety po to, aby każdego dnia dostarczać jeszcze lepszą usługę oraz być jeszcze lepszym miejscem pracy dla naszych agentów. Sprzedaż nieruchomości lub poszukiwanie nowego lokum lub działki pod budowę domu to bardzo ważne, życiowe decyzje. Nie mogą one być podejmowane pod wpływem impulsów, w atmosferze stresu i w poczuciu, że agencji oraz jej pracownikom zależy tylko na domknięciu transakcji i zarobieniu prowizji. Nasi zadowoleni klienci polecają nas innym i na to pracujemy każdego dnia. 

Zrozumienie potrzeb klienta

Dobre zrozumienie potrzeb klienta to nie tylko rozpoznanie parametrów danej nieruchomości, ale także stylu życia, ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu, preferencji odnośnie do codziennej logistyki, wyborów placówek edukacyjnych oraz innych życiowych priorytetów. Prawidłowe rozpoznanie potrzeb i preferencji klienta znacząco skraca listę przedstawianych nieruchomości oraz czas potrzebny od pierwszego spotkania do finalizacji transakcji. 

Podnoszenie kwalifikacji agentów

W Joy Properties stawiamy na ciągły rozwój naszych agentów nie tylko w aspektach związanych z techniczną obsługą transakcji takich, jak znajomość przepisów oraz trendy rynkowe, ale także podnosimy tzw. kompetencje miękkie związane z umiejętnością uważnego słuchania, właściwej prezencji i prezentacji, negocjacji, asertywności i motywacji. Dzięki temu tworzymy zespół szczęśliwych i kompetentnych ludzi, którzy lubią to co robią.

Standaryzacja procesów

W Joy Properties wszystkie procesy są ustandaryzowane, weryfikowane i usprawniane w sposób ciągły w dążeniu do 100 proc. satysfakcji klientów i agentów.
Dzięki szybkiej wymianie doświadczeń między agentami z całej Polski oraz rozbudowanej scentralizowanej bazie wiedzy i najlepszych praktyk szybko wdrażamy ulepszenia. Jakość naszej obsługi jest tak samo dobra w wielkiej aglomeracji, jak i w małej mazurskiej wsi. 
Przeczytaj więcej o naszych usługach i dowiedz się jak wygląda proces sprzedaży, zakupu czy najmu nieruchomości.

Lekka kosztowo struktura

W Joy Properties najważniejsi są ludzie, zarówno klienci, jak i agenci. Chcąc zmaksymalizować korzyści dla obu stron, zdecydowaliśmy się na możliwie lekką strukturę kosztową z rezygnacją z placówek stacjonarnych. 

Dzięki eliminacji drogich i niepotrzebnych biur fizycznych możemy zaoferować najlepszy serwis za najniższą możliwą cenę przy jednoczesnym, lepszym o nawet 100 proc. nagradzaniu agentów. Na samej usłudze nie oszczędzamy, a wręcz przeciwnie - podnosimy standardy: dzięki umacnianiu ekspertyzy rynkowej, profesjonalnym sesjom zdjęciowym, opcjonalnej usłudze home stage`ingu, rzeczowym doradztwie kredytowym, większej ilości czasu poświęconego na szukanie właściwej nieruchomości. Wszystko po to, aby oszczędzić czas klienta i możliwie jak najbardziej odciążyć go w wypełnieniu wszelkich formalności. A na kawę zapraszamy do najlepszej kawiarni w okolicy Państwa nieruchomości. Nie zamykajmy się w biurze, poczujmy wspólnie okoliczny klimat. 

Decyzja o rezygnacji z biur stacjonarnych została bardzo dobrze przemyślana i jest w zgodzie zarówno z trendami, jak i spotyka się z dużym zrozumieniem ze strony naszych klientów. To, że takie podmioty jak Uber, AirBnB, Booking nie mają placówek stacjonarnych wcale nas nie dziwi, ale za tym trendem podążają także np. banki, które rezygnują z fizycznych lokalizacji. W przypadku wymienionych podmiotów w zasadzie nie ma też możliwości spotkania się z konkretnym człowiekiem, który byłby naszym opiekunem i doradcą, a praktycznie cała usługa dostarczona jest przez kanały cyfrowe. W przypadku Joy Properties, kanały cyfrowe są ważne, ale najważniejsi są ludzie, dlatego oszczędności wynikające z rezygnacji z placówek fizycznych przekładamy na:

  • niską prowizję – średnio 3 proc.
  • wysokie wynagrodzenie agenta – nawet 100 proc. więcej niż w innych agencjach
  • najwyższy standard usługi
  • ciągłe szkolenia i poprawianie kompetencji agentów
  • dzielenie się prowizją i współpracę z innymi agencjami – aby nasi klienci mieli dostęp do wszystkich nieruchomości.

Rozbudowana struktura agentów z systemem szkoleń i coachingu

Pod tym filarem sukcesu kryją się dwa istotne wyróżniki skuteczności Joy Properties na tle innych, tradycyjnych agencji nieruchomości.

Skuteczne pozyskiwanie nieruchomości 

Docelowa struktura Joy Properties w Polsce to ok. 800 dobrze przeszkolonych i zmotywowanych agentów. Każde województwo będzie miało swojego lidera, a także managerów regionalnych oraz agentów terenowych. Rozległa struktura to rozbudowana baza kontaktów i mocne lokalne relacje umożliwiające dostęp do nieruchomości przed ich publikacją w Internecie. Dzięki rozbudowanej strukturze nasi klienci mają wybór nie tylko z bazy agencyjnej wymiany ofert MLS, ale także dużej puli ofert jeszcze nigdzie nie publikowanych. 

Zmotywowany i szczęśliwy zespół agentów

Satysfakcję agentów Joy Properties dają nie tylko możliwości zarobkowe – nawet 100 proc. wyższe niż w tradycyjnych agencjach, ale także możliwości rozwoju zawodowego, awansów, budowy własnych zespołów, możliwość budowania bazy pasywnego przychodu i co również bardzo ważne, rozbudowany system szkoleń i coachingu. W Joy Properties szkolimy naszych agentów w trybie ciągłym w trzech aspektach:

  • ekspertyza na rynku nieruchomości
  • techniki budowania udanej relacji z klientem
  • rozwój osobisty.

Naszym celem jest osiągnięcie takiego poziomu satysfakcji agentów Joy Properties, aby zostali z nami na długie lata i wiedzieli, że mogą polegać na firmie – mieć poczucie bezpieczeństwa, zakładać rodziny i cieszyć się życiem. 

Efektywne wykorzystanie kanałów cyfrowych

15 lat doświadczenia w budowaniu efektywnych ekosystemów marketingowo-sprzedażowych z użyciem kanałów cyfrowych pozwala Joy Properties na skuteczną:

  • budowę świadomości
  • akwizycję nieruchomości na wyłączność
  • pozyskiwanie klientów
  • budowanie długotrwałej relacji z klientem.

Nasi agenci w całej Polsce otrzymują od centrali Joy Properties zweryfikowane kontakty, wraz ze wstępnie rozpoznanymi preferencjami, aby już na pierwszej rozmowie mogli być dobrze przygotowani i wyjść naprzeciw potrzebom naszych klientów. 

Regionalizacja

Znane i lubiane w branży nieruchomości powiedzenie mówi "Lokalizacja, lokalizacja i jeszcze raz lokalizacja". Jak rozumiemy to powiedzenie w Joy Properties? 
Moglibyśmy dodać od siebie jeszcze kilka razy powtórzenie słowa "lokalizacja", gdyż najpierw decydujemy się na region, podregion, dzielnice, okolice, osiedle, konkretny budynek lub lokalizację, w przypadku budynku wielorodzinnego także konkretny lokal, a w przypadku budowy domu - ekspozycję. Czy da się pomóc klientowi w tak wielu aspektach, nie znając danego miejsca od podszewki? Czy w agencjach bez regionalnego przydziału agentów mogą Państwo liczyć na tak wysoki poziom zrozumienia danej lokalizacji i fachową poradę? Odpowiedź na to pytanie pozostawiamy Państwu, a my skupiamy się na tym, aby w każdej lokalizacji mieć reprezentanta, który zna region, dzielnice, osiedla, wie jak żyje okolica, zna sąsiedztwo, dzięki czemu jest w stanie rzeczowo przekazać plusy i minusy danej nieruchomości. 

Celem Joy Properties nie jest sprzedaż  lub wynajem nieruchomości, ale zadowolenie i podnoszenie codziennej jakości życia naszym klientom poprzez fachową pomoc w doborze właściwej nieruchomości. Specjalizacja regionalna bardzo w tym pomaga. Agenci Joy Properties są też odpowiednio motywowani, aby przekazać transakcję do koleżanki lub kolegi z innego regionu, zarówno poprzez system premii, jak i ciągłej weryfikacji satysfakcji klienta.